Extra städdag är den 13 juni 09.45-12.30.
Samma dag kl 13.00 är det Sommarmöte.
Inför sommaren
Det har varit kvarlämnade sopor i Kärnhuset vid flera tillfällen i år. Vilket har märkts, inte minst, på lukten! Kärnhuset är en förmån vi alla kan utnyttja, förstör inte det för andra och lämna inte ditt skräp åt andra att ta med sig. Ta med skräpet hem.
I år har sparrisbaggen drabbat flera på området, kolla dina sparrisplantor. Ta bort eventuella djur och larver. Kan vi hålla tillbaka angreppet är mycket vunnet.
Vi söker någon som kan klippa gräset vid cykelställena på A och B -sidorna, vid de stora grindarna. Har du möjlighet att se till att Söderbrunn har en snygg och funktionell entré, stig fram och hjälp till!


